12 תשובות
שואל השאלה:
^זה לא נכון
כל הזן אומרים על אשכנזים שהם מתנשאים וצבועים ושהם מקפחים מזרחים, יש פה שנאה בין העדות אז זה ממש לא מרגיש שאפשר לחיות ביחד. אוליי בגלל אותם מתלהמים ואליי בכלל צריל להקים מדינה בלי אנשים מתלהמים
^זה לא נכון
כל הזן אומרים על אשכנזים שהם מתנשאים וצבועים ושהם מקפחים מזרחים, יש פה שנאה בין העדות אז זה ממש לא מרגיש שאפשר לחיות ביחד. אוליי בגלל אותם מתלהמים ואליי בכלל צריל להקים מדינה בלי אנשים מתלהמים
אנונימי
אלף לא באמת שונאים אשכנזים, אני בעצמי גם וגם ומודה שיש אשכנזים מאוד גזענים, מאוד מתנשאים- לא כולם אבל יש.. אז בגלל שעובדתית יש אשכנזים שרעים למזרחים המזרחים צריכים לקום וללכת?! אין טיפת היגיון, ומה יעשה מי שחצי חצי כמוני? זה לא הגיוני.. צריך לחיות יחד ופשוט אותם הגזענים והמתנשאים צריכים "לחטוף" קצת מהחברה כדי להבין שההתנהגות שלהם פוגענית ופסולה רק ברגע שהם ירצו להשתנות זה ישתנה ויעלם- כל עוד הם יחשבו שהם בצד הצודק והעליון זה לא ישתנה.. כך שגם אם יקומו מאה מדינות זה לא יעלים את הבעיה שלהם, ורק כך הם או לפחות דורותיהם ישתנו ונוכל לחיות יחד באהבה והורמוניה כמו שכל היהודים אמורים לחיות.
שנאת חינם. אני לגמרי מסכימה איתך
שואל השאלה:
^^אנחנו לא מסוגלים
יש פה יותר מידיי שנאת חינם
וזה לא הולך להשתנות
^^אנחנו לא מסוגלים
יש פה יותר מידיי שנאת חינם
וזה לא הולך להשתנות
אנונימי
^שוב זה ישתנה רק ברגע שאותם האנשים ששונאי חינם יבינו כמה זה פסול ומיותר, כל עוד אותם השונאי חינם חיים עם עצמם בשלום זה לא יעלם..
שואל השאלה:
^הם מבינים הם פשוט לא מסוגלים
היצר הרע שלהם חזק מהם
ואם תראי את השיח בקרב הבני נוער את תביני כמה אנחנו רחוקים מיזה
^הם מבינים הם פשוט לא מסוגלים
היצר הרע שלהם חזק מהם
ואם תראי את השיח בקרב הבני נוער את תביני כמה אנחנו רחוקים מיזה
אנונימי
^באמת?!- הם מבינים כמה שנאת חינם חמורה ואסורה כמו המגזר הדתי והחרדי למשל?- אני לא חושבת..
מבחינתם שנאת חינם זה באהלן אהלן, זה טבעי וקורה ואנושי ואפילו חלק דורשים את השנאה הזאת כמו שכמה כאן אמרו לי.. וזה למה גם בדור הזה יש הרבה יותר מפעם.. רובו חילוני ואטאיסטי ושנאת חינם לא כזאת מכוערת מבחינתם כמו שהיהדות למשל מציירת אותה.
מבחינתם שנאת חינם זה באהלן אהלן, זה טבעי וקורה ואנושי ואפילו חלק דורשים את השנאה הזאת כמו שכמה כאן אמרו לי.. וזה למה גם בדור הזה יש הרבה יותר מפעם.. רובו חילוני ואטאיסטי ושנאת חינם לא כזאת מכוערת מבחינתם כמו שהיהדות למשל מציירת אותה.
שואל השאלה:
^איך אני אסביר.. יש הרבה דברים שהם "בצחוק" אבל הם לא יפים
^איך אני אסביר.. יש הרבה דברים שהם "בצחוק" אבל הם לא יפים
אנונימי
אתם מוכנים לא להסתכל על העדות של אנשים כולנו בני אדם ויהודים ובחייאת
שואל השאלה:
אבל בנתיים זה נשאר רק בדיבורים לא היית רוצה שתקום עוד מדינה בלי ה"זבלות" האלה ?
אבל בנתיים זה נשאר רק בדיבורים לא היית רוצה שתקום עוד מדינה בלי ה"זבלות" האלה ?
אנונימי
מה הקשר הם זבלות וזאת המדינה שלי
אנונימי
^לא רק לא יפים.. אני בספק שאדם טוב יכול להוציאי "צחוקים" כאלה מפיו.
איך אומרים.. בכל צחוק יש טיפה של אמת, הצחוק שלהם הוא חיצונית כצחוק כדי שלא יאכלו אותם בעודם חיים, כי תמיד היו את הטובים והמגוננים שינבחו על אחד כזה שחושב שהוא מצחיק, בתכלס הם באמת מאמינים בהרבה ממה שהם אומרים וזה כי לא כולם בני אדם טובים לצערי הרב..
איך אומרים.. בכל צחוק יש טיפה של אמת, הצחוק שלהם הוא חיצונית כצחוק כדי שלא יאכלו אותם בעודם חיים, כי תמיד היו את הטובים והמגוננים שינבחו על אחד כזה שחושב שהוא מצחיק, בתכלס הם באמת מאמינים בהרבה ממה שהם אומרים וזה כי לא כולם בני אדם טובים לצערי הרב..
באותו הנושא: