4 תשובות
כדי שהשוטרים יראו אם אנשים בטלפון תוך כדי נהיגה או משהו
נראה לי כדי שיוכלו לראות יותר בקלות מי נוהג ואם הוא בטלפון
ומותר להחשיך חלונות אחוריים
אנונימי
בעיקר ביגלל פלילים
זה גם לא בטיחותי
אנונימי