3 תשובות
כי במקרה שעברת על החוק מצלמות האבטחה לא יכולות לצלם את הפנים שלך
אנונימי
אני מאמינה בגלל שאם את למשל עם הטלפון בזמן נהיגה השוטרים לא יכולים לראות את זה
וכניראה בגלל עוד כמה סיבות
וכניראה בגלל עוד כמה סיבות
אנונימית
זה לא בטיחותי, זה מקשה על הראות בלילה, נגיד בכבישים ללא תאורה, זאת בעיקר הסיבה.
באותו הנושא: