3 תשובות
חוסר התעניינות.
שלום יקרה,
אני מבין מהפוסט שלך והתגיות שפנית לאדם והוא פשוט התעלם. אני יכול להבין את ההרגשה שזה נותן.. אולי תחושה של שקוף.. אולי פגיעה בתדמית..
אני מבין אותך יקרה.. לא כיף ופוגע.
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנחנו בסה"ר מפעילים קו צ'אט בו תוכלי לשתף ולקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
שלך,
מתנדב סה"ר
אני מבין מהפוסט שלך והתגיות שפנית לאדם והוא פשוט התעלם. אני יכול להבין את ההרגשה שזה נותן.. אולי תחושה של שקוף.. אולי פגיעה בתדמית..
אני מבין אותך יקרה.. לא כיף ופוגע.
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אנחנו בסה"ר מפעילים קו צ'אט בו תוכלי לשתף ולקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
אילמות
באותו הנושא: