6 תשובות
כן למה לא זה חוויה, תכירי אנשים חדשים
תלכי תכירי אנשים!!
גרמניה ארץ מדהימה, לך על זה
שואל השאלה:
גם שזה חוויה אני לא יודעת אם אני יהנה שם כי אני יהיה לגמרי לבד ועם ילדים מהשכבה שאני לא מדברת איתם
גם שזה חוויה אני לא יודעת אם אני יהנה שם כי אני יהיה לגמרי לבד ועם ילדים מהשכבה שאני לא מדברת איתם
אנונימית
אמאלה לכיי
זה חוויה ענקית תסמכי אלי, את בטוח תכירי שם עוד אנשים גם מחול וגם מישראל כנראה וזה היה כיף שיש
זה חוויה ענקית תסמכי אלי, את בטוח תכירי שם עוד אנשים גם מחול וגם מישראל כנראה וזה היה כיף שיש
כן בטח תכירי אנשים יהיה כיף
באותו הנושא: