4 תשובות
שואל השאלה:
מה אומרים ללכת או לא חשוב לי נורא הגעה שלכם
אנונימית
לדעתי תלכי, זה נשמע חווייתי. אל תוותרי רק כי חברות שלך לא יבואו
בטוח שתכירי מישהו שם חבל לך לפסס הזדמנות של פעם בחיים.
וגם אם לבד את תהני חבל
תלכי זה חוויה של פעם בחיים