3 תשובות
כי זה יותר ידידותי לסביבה. אז כן, בערך.
לא רק, אבל זה כן היה דחף.
הסיבה החשובה יותר היא שזה זול יותר לנסיעה, חשמל הוא יותר זול מדלק.