3 תשובות
כי זה יותר ידידותי לסביבה. אז כן, בערך.
לא רק, אבל זה כן היה דחף.
הסיבה החשובה יותר היא שזה זול יותר לנסיעה, חשמל הוא יותר זול מדלק.
הסיבה החשובה יותר היא שזה זול יותר לנסיעה, חשמל הוא יותר זול מדלק.
באותו הנושא: