5 תשובות
שואל השאלה:
כן בידיוק מה שקרה הפח נכנס פנימה חוץ מזה האוטו מתפקד כרגיל
ההורים קצת כועסים עליי
כן בידיוק מה שקרה הפח נכנס פנימה חוץ מזה האוטו מתפקד כרגיל
ההורים קצת כועסים עליי
אנונימי
תלוי מה נזק הפגיעה
יכול להיות שהפח רק נכנס פנימה וכלום לא נפגע
מה שכן אל תוריד מעצמך דברים כאלה קורים וזה לגמרי בסדר
יכול להיות שהפח רק נכנס פנימה וכלום לא נפגע
מה שכן אל תוריד מעצמך דברים כאלה קורים וזה לגמרי בסדר
שואל השאלה:
כן ברור אחרת לא הייתי נוסע עליו
כן ברור אחרת לא הייתי נוסע עליו
אנונימי
יש לך ביטוח?
אז אולי יש אפשרות להוציא את זה חזרה והכל בסדר
אל תדאג אתה לא אשם וזה קורה
אל תדאג אתה לא אשם וזה קורה
באותו הנושא: