5 תשובות
להיות בריא
להיות בריא
אתה בטוח שאתה בן 22? כי אתה שואל אם עדיף להיות חולה ולהיות בבית, או בריא וללכת לבית הספר.
בן כמה אתה?
בן כמה אתה?
תשארי בבית,תרגישי טוב.
להיות בריא.
להיות חולה זה בכלל לא עדיף משום דבר.
להיות חולה זה בכלל לא עדיף משום דבר.
באותו הנושא: