2 תשובות
לפעמים כן ולפעמים לא.
יש אנשים שמרביצים להם, ויש כאלו שמכבדים אותם.
רכיבת סוסים במהות שלה היא לא התעללות
יש קשר טוב, רגשי ופיזי עם הסוס
ואם עושים את זה כמו שצריך, לא התעללות בכלל.