2 תשובות
לפעמים כן ולפעמים לא.
יש אנשים שמרביצים להם, ויש כאלו שמכבדים אותם.
יש אנשים שמרביצים להם, ויש כאלו שמכבדים אותם.
רכיבת סוסים במהות שלה היא לא התעללות
יש קשר טוב, רגשי ופיזי עם הסוס
ואם עושים את זה כמו שצריך, לא התעללות בכלל.
יש קשר טוב, רגשי ופיזי עם הסוס
ואם עושים את זה כמו שצריך, לא התעללות בכלל.
באותו הנושא: