5 תשובות
ראשייה או מתג?
שואל השאלה:
ראושיה
ראושיה
אנונימית
אני לא בטוח שהבנתי במאה אחוז למה את מתכוונת אבל יש דבר כזה שנקרא ראשייה, שמים אותה על הראש של הסוס והיא מוחזקת באבזם כמו של חגורה https://hemed-lahay.co.il/wp-content/uploads/wizshop/5903-399x399.jpg
שואל השאלה:
אני יודעת מה זה ראושיה פשוט למה יש ראושיות בלי אבזם ושיוצאים לטיול נגיד עם הסוסים שמים אבזם? בכל מקרה תודה
אני יודעת מה זה ראושיה פשוט למה יש ראושיות בלי אבזם ושיוצאים לטיול נגיד עם הסוסים שמים אבזם? בכל מקרה תודה
אנונימית
אני לא יודע, זה כבר תלוי בחווה ומה שהיא מעדיפה
באותו הנושא: