11 תשובות
קיבלתי במבחן האחרון 15 הכל בסדר
מבחנים זה לא באמת מראה את מה שאת יודעת
הלכתי לבכות על ה99 שלי ביייי
הלכתי לבכות על ה99 שלי ביייי
שואל השאלה:
וחברה שלי עושה עם אבא שלב ומקבלת 90. המורה אמרה שזה לא נכנס לתעודה רק בודק רמה ושאני לא אדאג אבל זה מעצבן אותי ואני לא אוהבת ציונים נמוכים
וחברה שלי עושה עם אבא שלב ומקבלת 90. המורה אמרה שזה לא נכנס לתעודה רק בודק רמה ושאני לא אדאג אבל זה מעצבן אותי ואני לא אוהבת ציונים נמוכים
סליחה על הרשעות
תתנחמי בזה שקיבלתי 20
48 כבר נשמע מעולה
48 כבר נשמע מעולה
לא נורא,
פעם הבאה תלמדי אולי טוב יותר ותשקיעי יותר ואז תוכלי לקבל ציון טוב יותר.
הציונים לא מודדים בהכרח את ההשקעה שלך, או אפילו שאת לא מבינה כלום.
שאלה, כמה השקעת במבחן? אם לא למדת, מובן מאליו שתוציאי גרוע גם אם עזרו קצת במהלך המבחן.
הציון לא מודד אותך, או את החוכמה שלך, או את ההשקעה שלך בבית ספר. גם לי יש ציונים גרועים במתמטיקה, אבל בכל שאר המקצועות אני מפציץ (יחסית).
פעם הבאה תלמדי אולי טוב יותר ותשקיעי יותר ואז תוכלי לקבל ציון טוב יותר.
הציונים לא מודדים בהכרח את ההשקעה שלך, או אפילו שאת לא מבינה כלום.
שאלה, כמה השקעת במבחן? אם לא למדת, מובן מאליו שתוציאי גרוע גם אם עזרו קצת במהלך המבחן.
הציון לא מודד אותך, או את החוכמה שלך, או את ההשקעה שלך בבית ספר. גם לי יש ציונים גרועים במתמטיקה, אבל בכל שאר המקצועות אני מפציץ (יחסית).
שואל השאלה:
חח לא נורא גם אני כזו אבל אני פשוט פרפקציוניסטית חח
חח לא נורא גם אני כזו אבל אני פשוט פרפקציוניסטית חח
לא נורא לפעמים מקבלים ציון טוב ולפעמים לא. אל תהיי עצובה, תחשבי על כמה את הולכת להצליח במבחן הבא.
שואל השאלה:
אין עליכם כבר עודדתם אותי ❤
אין עליכם כבר עודדתם אותי ❤
שואל השאלה:
אני בוכהה המורה שלי רשמה לי שקיבלתי את הציון הכי גבוה בכיתה אימלהה
אני בוכהה המורה שלי רשמה לי שקיבלתי את הציון הכי גבוה בכיתה אימלהה
חחחחחחחחח לפחות זה
באותו הנושא: