4 תשובות
שכבר יש לנו תוכניות וזה לא כל כך אפשרי
שכבר עשיתם המון מהעבודה אז לא
וחילקתם כבר מה כל אחד עושה ומתי נפגשים וזה
לפני שאתם אומרים לא אוליי אין לה עם מי להיות..כבר הייתי במצבים שיש עבודה בקבוצות ולא היה לי עם מי להיות וזה מבאס בטירוף, בעיקר כשכמה שאני מנסה להתחבר לאנשים אף אחד אף פעם לא רוצה.. אוליי תנסו לעשות איתה את העבודה ותבינו שאתם דווקא כן מתחברים אליה?