5 תשובות
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת.. אני עשיתי את העבודה לבד למה שאני הוסיף את השם שלה?
מה זאת אומרת.. אני עשיתי את העבודה לבד למה שאני הוסיף את השם שלה?
אנונימית
אני פשוט אגיד לה. ^אגב אפי בפי דיי צודקת. אם קבעתן ביחד והחלטת לעשות את זה בלעדייה מבלי שאת תאמרי לה או שהיא פשוט סיננה אותך, זה לא בסדר. םא עשית את זה סתם ככה עכשיו למרות שגם היא תכננה לעשות את זה זה לא בסדר, וכדאי שתוסיפי את השם שלה. כי היא לא ידעה.
תגידי לה את האמת..
שהיא לא הייתה ובעיה שלה יאללה
באותו הנושא: