12 תשובות
לא להכניס לי מילים לפה ממי תודה
התשןבה שלי נשארת אותו דבר
שואל השאלה:
אני לא אגלה ולא יכולה לגלות לן
אנונימית
תתביישו בקיצור
שואל השאלה:
לא אני לא אאיים עליהם כי אני לא יודעת אם הם ראו או לא
אנונימית
שואל השאלה:
למה תתביישו
אנונימית
ממליצה לספר לו ולהסביר לו בדיוק מה שאת זוכרת שקרה
זאת זכותו לדעת וגם חבל על הרגשות אשם שלך
אני יודעת שזה לא נעים אבל מה שקרה קרה ועכשיו צריך להבין מה עושים עם זה
לדבר איתו.
תספרי לו זה אף פעם לא נגמר טוב וגם עם הוא יפרד ממך הוא יעריך את זה שהיית כנה איתו
מה זה תאיימי איך את מצדיקה אותה היא בגדה בו אחרי שנתיים ביחד מינימום מגיע לו לדעת
תאיימי עליהם
תגלי לו ואל תסתירי את זה אם הוא יחליט לסלוח לך זה עניין שלו