6 תשובות
מה? מה לגלות את האמת זו לא אופציה? כולה בן דוד שלך
פשוט תגידי שאמרת שהוא ידיד שלך בגלל שהקשר שלכם הוא באמת ממש טוב מעבר לקשר רגיל של בני דודים ושאתם חברים טובים
פשוט תגידי שאמרת שהוא ידיד שלך בגלל שהקשר שלכם הוא באמת ממש טוב מעבר לקשר רגיל של בני דודים ושאתם חברים טובים
עדיף לך להגיד שזה בן דוד שלך... אם את תמשיכי להסתיר את זה את תצטרכי לשקר לו עוד הרבה וזה בסוף יתפוצץ כשהוא יגלה את האמת. וחוץ מזה לא ביג דיל. את אומרת לו: תגיד נכון הידיד המאוד טוב שלי? אז הוא בן דוד שלי
תגידי לו את האמת
פשוט כשהוא מדבר עליו תזרקי את העניין שאתם בני דודים.
ואם הוא ישאל איך לא אמרת לו קודם, תגידי שהיית בטוחה שאמרת לו.
ואם הוא ישאל איך לא אמרת לו קודם, תגידי שהיית בטוחה שאמרת לו.
תגידי לו את האמת, שאתם בני דודים והוא כמו ידיד הכי טוב שלך אז את לוקחת אותו בתור ידיד ולא בן דוד הוא יבין. בהצלחה
תגידי שהבן דודה הוא באמת חבר מאוד טוב שלך.
באותו הנושא: