10 תשובות
בת 16 לא ממש כל יום אבל לפעמים כן אני שמה מייקאפ, פודרה, סומק ואודם:)
14 ורק שפתון כי השפתיים שלי חיוורות וזה מגעיל אותי... לפעמים אודם ולפעמים שאין לי שפתון יפה אני שמה קצת אודם וורוד בצדדים של השפתיים ומורחת עם האצבע ויראה חלש יותר:)
אנונימית
שיראה**
אנונימית
עיפרון שחור ובשבתות לפעמים איילנר ומסקרה.. בת 15
אנונימי
מסקרה וקצת סומק עם איזה לובלו
וליציאה במקום לובלו אודם וגם צללית
17
מסקרה, איילנר, סומק
מייק-אפ, פודרה, סומק, צללית בצבע טבעי כזה, ואודם שקוף
14
עוד מעט 15.
אני בכללי לא אוהבת כל כך להתאפר, כי אני אוהבת את הטבעיות של הפנים:)
אז לפעמים מסקרה למראה בובתי ולובלו.
15..
לא מתאפרת ממש כל יום אבל נגיד חמש פעמים בשבוע בערך.. מסקרה ועיפרון