10 תשובות
עדיף שתגידי מאשר שלא והוא יתאכזב סתם, אלא אם לא אכפת לך מהרגשות שלו זה משהו אחר כבר
זה יכאב, אין מצב שלא
אבל זה הדבר הנכון לעשות, אל תשארי במקום שאת לא רוצה להיות בו
אבל זה הדבר הנכון לעשות, אל תשארי במקום שאת לא רוצה להיות בו
אם את לא מרגישה מספיק מוכנה , זה כנראה לא זה ולא בשבילך יכול להיות את אוהבת אותו במובן אחר .
אם היית מספיק אוהבת אותו ומאוהבת בו רוב הסיכויים שלא היית מרגישה ככה , פשוט תדברי איתו ותגידי לו זה סתם לא טוב לשניכם להיות בזוגיות שלפחות צד אחד לא מאה אחוז בקשר גם בשבילו זה עדיף .
אם היית מספיק אוהבת אותו ומאוהבת בו רוב הסיכויים שלא היית מרגישה ככה , פשוט תדברי איתו ותגידי לו זה סתם לא טוב לשניכם להיות בזוגיות שלפחות צד אחד לא מאה אחוז בקשר גם בשבילו זה עדיף .
אני חושבת שגם בשבילך וגם כדי להיות הוגנת כלפיו כדאי לך לסיים את זה:) זה שאת כבר מראש יודעת שאת לא מוכנה למערכת יחסים מראה שאם תהיי באחת את לא באמת תהיי כולך שם, וזה לא פייר לא כלפיך ולא כלפיי הצד השני
שניכם כרגע מחפשים דברים אחרים וזה בסדר. תאמיני שאם אתם אמורים להיות ביחד בסוף, אתם תהיו ביחד בסוף. פשוט לא עכשיו:)
שניכם כרגע מחפשים דברים אחרים וזה בסדר. תאמיני שאם אתם אמורים להיות ביחד בסוף, אתם תהיו ביחד בסוף. פשוט לא עכשיו:)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך אני אומרת לו את זה מתי שאני מולו פנים מול פנים?
זה מלחיץ מאוד וגם אני לא רוצה לאבד את הבן אדם כי הוא חושב לי
אני לא יודעת איך הוא יגיב אם אני יגיד לו שאני לא מוכנה
אבל איך אני אומרת לו את זה מתי שאני מולו פנים מול פנים?
זה מלחיץ מאוד וגם אני לא רוצה לאבד את הבן אדם כי הוא חושב לי
אני לא יודעת איך הוא יגיב אם אני יגיד לו שאני לא מוכנה
אנונימית
הוא יתאכזב, עדיף על מלא זמן של בלבול ואי ידיעה
בהתחלה הוא יתאכזב אבל בסופו של דבר הוא יבין שזה היה עדיף לו. אני לא מאמינה שהוא ינתק איתך קשר על זה שהיית כנה. אם כן אז בכנות זה הפסד שלו.
תסבירי לו שאתם לא נמצאים באותו מקום עכשיו, ואת לא רוצה לבזבז לו או לך את הזמן
עדיף שתסיימי את זה עכשיו מבעוד שנה נגיד, כי אז הוא יפגע הרבה יותר
תסבירי לו שאתם לא נמצאים באותו מקום עכשיו, ואת לא רוצה לבזבז לו או לך את הזמן
עדיף שתסיימי את זה עכשיו מבעוד שנה נגיד, כי אז הוא יפגע הרבה יותר
אנונימית
לדעתי לא מוכנה לזוגיות זאת אומרת שאת לא מוכנה להתחייב אליו ספציפית כי 99% מהבנות שאומרות את זה אחרי שבועיים גג יוצאות עם מישו אחר....
עדיף שתיהי שקופה לגבי זה.
אני כבר מעל חצי שנה בזוגיות לא מוגדרת, והכל בסדר. זה תלוי בן אדם יש אנשים שיכולים להכיל את זה.
מוזמנת לדבר בפרטי אם באלך.
אני כבר מעל חצי שנה בזוגיות לא מוגדרת, והכל בסדר. זה תלוי בן אדם יש אנשים שיכולים להכיל את זה.
מוזמנת לדבר בפרטי אם באלך.
שואל השאלה:
כן אבל אני לא כזאת שיש לה המון ידידים וכזה וזה שאני לא אוהבת אותו או לא רוצה להיות איתו אני פשוט לא מוכנה להיות בזוגיות כרגע וזה לא קשור אליו דווקא אליו
כן אבל אני לא כזאת שיש לה המון ידידים וכזה וזה שאני לא אוהבת אותו או לא רוצה להיות איתו אני פשוט לא מוכנה להיות בזוגיות כרגע וזה לא קשור אליו דווקא אליו
אנונימית
באותו הנושא: