14 תשובות
איזה כיתה את
מה? איך זה הגיוני?
שואל השאלה:
אני כיתה ח' וזה מועדי ב' אז בגלל זה אני עושה 3 ביום
אני כיתה ח' וזה מועדי ב' אז בגלל זה אני עושה 3 ביום
אני מבין, למדת טוב למבחן?
יש לך עוד זמן עד מחר למה שלא תלמדי לפחות למבחן אחד
שואל השאלה:
אני מנסה ללמוד אני פשוט לא מבינה כלום
אני מנסה ללמוד אני פשוט לא מבינה כלום
נו לשון זה קל אני בטוח שאת יכולה להצליח בזה
למה את לא מבינה? את יודעת להגיד לי מה את לא מבינה?
יו אוהבת אותך המון
לפחות יש לך חברות שיקבלו פחות ממך
לפחות יש לך חברות שיקבלו פחות ממך
שואל השאלה:
זה בכלליות כל החומר אני לא רוצה לחפור לך
אבל תודהה3>
זה בכלליות כל החומר אני לא רוצה לחפור לך
אבל תודהה3>
את לא חופרת, הכל טוב.
מה הנושאים אולי אני יכולה לעזור?? קישורים, מצגות וכזה..
שואל השאלה:
לא הכל בסדר אני אסתדר תודה
לא הכל בסדר אני אסתדר תודה
אין בעיה. בהצלחה רבה!
באותו הנושא: