7 תשובות
מסוג האנשים שצריכים למצוא בעיות אמיתיות. תגיד תודה יש אנשים שעל גבול הנכשל
אנונימית
אני בכיתה ט כל הציונים שלי על 55 ומטה אתה מתלונן?
אם זאת החמצה אני כישלון
אם זאת החמצה אני כישלון
החמצה? החמצה????
אני בנכשלים כל השנה ואתה מרגיש החמצה?????
שאילו יהיו הבעיות שלך בחיים....
אני בנכשלים כל השנה ואתה מרגיש החמצה?????
שאילו יהיו הבעיות שלך בחיים....
אם זה החמצה אני מזרן יוגה
היי קיבלתי 27 במבחן שליש
אני יכולה להבין את זה, כשהמבחן הראשון מציב רף כלשהו, זה הרף שילך איתך כל השנה
תרגע הכל בסדר זה ציונים מצויינים
באותו הנושא: