15 תשובות
לא. דיי לחולל שנאה
פשוט די זה כזה עצוב לראות את זה
שואל השאלה:
^ אני לא מחלל שנאה
אנונימי
איזה כיף לשמוע דברי שנאה
הכל הודות להסתה של מר נתניהו
חלק?
כל ה0מלאנים הם תומכי טרור, פרו פלסטינים שלא רוצים פה מדינה יהודית. אלו אנשים קיצוניים שאין להם מקום בחברה שלנו.
רק לשם הדגשה, עם שמאלנים אין לי שום בעיה. לכל אחד יש זכות לדעת משל עצמו ושל בחירה. אבל אני לא אשתוק מול 0מאלן.
011
שואל השאלה:
^אני רק שואל ..
אנונימי
ילד אתה בן 15 אין לך דעה משלך אל תגיד לי מה נכון או מה לא נכון אתה עדיין שומע את הדעה שלך מאבא

ולי אין דעה פוליטית.
פשוט נמאס לי כבר לראות את השנאה והקרע בין החברה הישראלית.
ואתה, עם השאלה שלך, תורם לשנאה הזו
יום טוב
אז למה ישר להטיף ולתקוף אותי
שואל השאלה:
^מה הסתה בזה רק שאלתי שאלה וואי אסור לשאול?
אנשים צבועים קיימים גם אצל השמאל וגם אצל הימין בסוף כולנו בני אדם
ואחרי זה רשמת את זה כאילו זו עובדה לא? מה לא רשמת שאין מה לעשות וזו האמת?
לא דיי לנסות להגיע לחמות בעזרת שנאה
והוא אשכרה אמר שיש להם פיצול אישיות והם צבועים זה לא שנאה? זה לא הסתה?
מה? ממה יש לי להתייבש? אמרתי מה שנכון ילד בן 15 לא יכול לדון בנושא הזה הוא עוד צעיר מדי והוא שומע את הדעות של המשפחה שלו ואין לו דעה משלו
אז מה תת רמה בזה?

למה לתקוף?
מר וויד אתה בן 17, אין לך גם זכות לומר למי יש דעה ולמי אין.
תתבייש לך, תת רמה...

בשאלה הוא לא מתייחס לשנאה.
הוא רוצה לברר עניין, זכותו
011