10 תשובות
לא
לפעמים
כשהייתי ילד אמא שלי הייתה משווה אותי כל הזמן לחבר ספציפי שלי...לא היה נעים.
אותי תמיד השוו לבת דודה שלי
אנונימית
תלוי, בהתנהגות כן, אבל בהשכלה ממש לא.
אני לא רוצה להיות שוויצר או משהו אבל אני יותר חכם מההורים ומהאחיות שלי
אני לא רוצה להיות שוויצר או משהו אבל אני יותר חכם מההורים ומהאחיות שלי
אנונימי
לעיתים רחוקות
כן
כן, חלקם.
דוגמא? כן.
אבל יותר מזה הם נותנים לי כלים.
אבל יותר מזה הם נותנים לי כלים.
באותו הנושא: