9 תשובות
כן!
כן
ברור שכן
כן
לא
כן, מה שווה לי לחיות אם אין לי את הדבר הכי חשוב בעולם איתי..
הייתי נותנת את החיים שלי לכל מי שאני אוהבת
הייתי נותנת את החיים שלי לכל מי שאני אוהבת
לא כי תכלס אנחנו צריכים להקים ילדים ויש לנו את כל החיים בשבילינו
הייתי נותן הכל בשביל ההורים שלי.
כן, אבל סיכוי גדול שאמא שלי הייתה מתאבדת אחרי.
באותו הנושא: