7 תשובות
לאט כי קשה לי
עכשיו רגיל אפילו מהר
שואל השאלה:
כמה זמן לוקח לך לאכול עכשיו?
אנונימית
נקודה רגישה.. הייתי יושבת שעה וחצי על תפוח. עד שהגעתי לאשפוז ולא הייתה ברירה אלא לאכול בצורה תקינה ובקצב תקין. אבל גם שם בהתחלה תמיד הייתי מסיימת אחרונה ויצא שהשלימו לי באנשור.
בעבר שסבלתי מאנורקסיה אכלתי באמת ממש לאט כי זה לצערי חלק מההפרעה
שואל השאלה:
כמה זמן לוקח לך בערך?
אנונימית
תלוי מה אבל כריך 20 דקות