11 תשובות
ששברת לו תלב אחושרמוט
שואל השאלה:
הוא שבר לי את הלב... אבל מניחה שאולי גם הוא מעט פגוע מהסיטואציה
אנונימית
כנראה נפגע ממש
שימי זין ואל תבדקי לו את העוקבים, תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
מקווה שיהיה טוב כי באמת שאני מיואשת מהקשר הזה
תודה לכם :)
אנונימית
מקווה שאתם לא בקשר
שואל השאלה:
בגללו אנחנו לא
אנונימית
כנראה מנסה להתנקם אחרי שמפגע קשות
שממש כואב לו
שואל השאלה:
לא נראה שכואב לו אבל אני מקווה שהוא מרגיש את זה כמוני
אנונימית
אל תחפשי שיהיה לו אכפת, התכוונתי יותר בקטע של להסתלבט עליו, זה סתם מביך בשבילו. אל תתעסקי בו שחררי