5 תשובות
קוראים לזה געגוע כנראה אתה מתגעגע
אתה מתגעגע
זה נורמלי אבל אתה כנראה באמת מתגעגע
זה הגיוני כי זה מזכיר לך אותה. אבל אתה לא צריך להרגיש עם זה רע.זה לא בהכרח אומר שלא התבגרת פשוט הקונטציה של המקום מזכירה לך דברים מסויימים שגורמים לך לחוש כך
מן הסתם, זה כנראה מגעגוע.