4 תשובות
את מדברת על הפרשי הגובה אבל גם הפרש הגילאים לא משהו
הוא בן 30 ואת 20 זה משמעותי
ואומרת את זה בתור בת 22
אנונימית
אני אישית כן הייתי חותך ופוסל, ולדעתי ההפרש די מביך
אם את אוהבת אותו באמת תישארי איתו למרות הקשיים אני בטוח שתמצאו דרכים להסתדר
משיכה זה משיכה ,
מה לעשות שגברים צריכים להבין שמשיכה אצל נשים עובדת על מראה חיצוני ולא רק ההפך
אנונימי