התחברות הרשמה

זה בסדר לדעתכם שבנשף סיום יב באים בלימוזינה?

מה דעתכם על זה
21 בינואר 2023, 00:28
נשף סיוםכיתה י"במסיבת סיוםאירועיםאירוע    
4 תשובות
בזבוז כסף
ל
לּיּ
רכב גדול מפצה על משהו קטן
מ
מישהו,(;
בזבוז כסף של החיים
אנונימית
זה בסדר
P
PABLO1ESCOBAR
באותו הנושא:
מה דעתכם/ן על בן שמתכוון ללכת לנשף סיום י"ב בשמלת נשף, בעד או נגד ?
מה דעתכן על השמלה הזו לנשף סיום יב?
י"ב - ביטלו לנו את הנשף סיום!!!! מה דעתכם???
לדעתכם 500 שקל לנשף סיום שנה זה מוגזם?
זה בסדר לדעתכן/ם ללכת לנשף סיום בלי איפור? רק עם שיער שמלה וכל זה?
מה דעתכם על הפרום?(נשף סיום יב)
מה דעתכם על נשף הסיום של י"ב?
לנשף סיום כולם באים בלימוזינה וזה??
זה מתאים לנשף סיום לדעתכם/ן?
האם לדעתכם סביבות 190-200 שקלים זה הרבה להשקיע לשמלת נשף סיום?
מה דעתכם על נשף הסיום?