5 תשובות
לא מסכימה, זו באמת חוויה וסגירת מעגל לעשות נשף סיום. מי שלא רוצה לא חייב להגיע.
אני אישית באולפנה ואין לנו מושג כזה "נשף סיום" לצערי, הייתי רוצה שיהיה אבל זה בית ספר רק של בנות.
אני אישית באולפנה ואין לנו מושג כזה "נשף סיום" לצערי, הייתי רוצה שיהיה אבל זה בית ספר רק של בנות.
שואל השאלה:
אתן לא יכולות אולי לארגן איזו מסיבה עם בגדים יפים כזה כל הבנות?
חחח אני פשוט לא מבינה ממש איך זה עובד באולפנה, פשוט חבל שלא תוכלו לחגוג גם למרות שאתן רוצות
אתן לא יכולות אולי לארגן איזו מסיבה עם בגדים יפים כזה כל הבנות?
חחח אני פשוט לא מבינה ממש איך זה עובד באולפנה, פשוט חבל שלא תוכלו לחגוג גם למרות שאתן רוצות
אנונימית
ממש לא מסכימה מסיימים בית ספר צריך איכשהו לסכם את כל ה 12 שנים האלו מגיע לסגור את זה במשהו ענק כמו נשף
אנחנו מארגנות את זה אבל נשף נשמע יותר מיוחד ומושקע.
זה חמוד וזה כיף וזה נותן תירוץ להתלבש יפה ולהתאפר מוגזם מה שלפעמים יכול לבוא בטוב.
אבל כן יש משהו לגבי ההגזמה. מיליון בנות ששאלתי אותן לגבי השמלה, אמרו לי שבזבזו ממש הרבה עליה לא כולל ההוצאה של האיפור והשיער, והכל לערב של איזה כמה שעות וזה.
איפרתי את עצמי, והשמלה עלתה לי פחות ממאה שקל ובכל זאת נראתי מהממת ומושקעת.
זה עניין של סדרי עדיפיות והשקעה.
אבל כן יש משהו לגבי ההגזמה. מיליון בנות ששאלתי אותן לגבי השמלה, אמרו לי שבזבזו ממש הרבה עליה לא כולל ההוצאה של האיפור והשיער, והכל לערב של איזה כמה שעות וזה.
איפרתי את עצמי, והשמלה עלתה לי פחות ממאה שקל ובכל זאת נראתי מהממת ומושקעת.
זה עניין של סדרי עדיפיות והשקעה.
באותו הנושא: