10 תשובות
לא
לא. עשיתי את הטעות הזאת בעבר ודפקו לי מכות רצח. לא חוזר על זה ואעשה אותו דבר למי שירכל עליי.
4AM
שואל השאלה:
יא איזה אנשים טובים יש כאן ^אויי אני מנסה להפסיק אבל קשה
אנונימית
לא, גם חצי מהזמן זה עושה לי אוטומטית לא טוב בלב כשמישהו מרכל לידי על מישהו אחר
שואל השאלה:
אבל אם מרכלים דברים טובים?^
אנונימית
אז זה כבר מצווה^
שואל השאלה:
ואם מרכלים מדאגה/תסכול?^
אנונימית
מה שיש לי על ליבי אומר בפנים..,אין לי בעייה להוציא אנשים מחיי מבלי לחשוב פעמיים..זה נקרא ערך עצמי!
אז זה כבר לא בסדר