8 תשובות
קשה לי לחשוב שמישהי אשכרה תלבש את זה
אוקיי מה
זה מזעזע דבר ראשון דבר שני אני דיי בטוחה שהם התאימו את הקולקציה לפרחות או משהו כזה אפילו בפריזמה לא הייתי שמה את החליפה הזאת
זה מזעזע דבר ראשון דבר שני אני דיי בטוחה שהם התאימו את הקולקציה לפרחות או משהו כזה אפילו בפריזמה לא הייתי שמה את החליפה הזאת
פיגמה*
מזעזע
והן לובשות את זה כאילו זה וואו
והן לובשות את זה כאילו זה וואו
שואל השאלה:
כן גם אני לא אהבתי חחח
כן גם אני לא אהבתי חחח
אנונימית
אני פחות התחברתי זה עניין של טעם...
לא אהבתי חחח
באותו הנושא: