10 תשובות
לשירותים
נועלת את החדר עם שירים
פשוט יוצאת לסיבוב
כרגע אני גרה אצל סבא וסבתא אז..
מרוב שזה קורה כל חמש דקות אני פשוט שמה אוזניות
או לפארק עם הסקייט
לחדר נעול
ריצה עם הכלבה שלי
שירותים/מקלחת זו הדבר שאני עושה הכי הרבה... חבר שלי הציע לי לעבור לגור אצלו אבל אני חושב שזה טיפה מוגזם מדי.
חוץ מזה, אני לא יכול לצאת מהבית כשהם כועסים עליי, מחנוכה עד עכשיו הייתי במכון אולי פעם אחת וגם את זה הם לא יודעים כי היה לי חלון בבית הספר
סבא וסבתא, לבני דודים שלי, או לחברה הכי טובה שלי...
לחדר שלי, להרביץ לבנאדם אקראי ברחוב, להיפגש עם החברה הכי טובה...
דברים שעוזרים לי לא לחשוב על הריב עד שצריך:)
אני הייתי בורח לחדר שלי לוואצאפ בזמנו ולווטפד או החוצה ואז הייתי מוצא מקומות סודיים אצלי ביישוב שלי