4 תשובות
שואל השאלה:
^^ אני בן אבל תודה
^^ אני בן אבל תודה
פשוט לנגן - אם תמשיכי לנגן יהיה לך עור נורא עבה בכריות של האצבעות ולא יכאב לך
הפסקה אבל ככול שמנגנים יותר אז כבר לא מרגישים את הכאב
עדיף לך לעשות הפסקה
באותו הנושא: