3 תשובות
1. לפי שמיעה וחוש קצב בדרך כלל, לפחות אצלי זה ככה.
2. אני מניחה שאת מדברת על טאבים.
3. אקורדים הם גם טאבים אבל כשהשיר מוצג בטאבים ולא אקורדים אז כנראה שזה פינגר סטייל או סולו, אני מתכוונת להגיד שכשזה מוצג בטאבים לרוב הפריטה היא לא פריטה "רגילה", מצטערת אני לא ממש יודעת איך להסביר.
4. תנסי ללחוץ יותר חזק על המיתרים ולעגל את האצבעות כדי שלא יגעו במיתרים אחרים ויחסמו אותם, ככה יצא לך צליל יותר חלק.
2. אני מניחה שאת מדברת על טאבים.
3. אקורדים הם גם טאבים אבל כשהשיר מוצג בטאבים ולא אקורדים אז כנראה שזה פינגר סטייל או סולו, אני מתכוונת להגיד שכשזה מוצג בטאבים לרוב הפריטה היא לא פריטה "רגילה", מצטערת אני לא ממש יודעת איך להסביר.
4. תנסי ללחוץ יותר חזק על המיתרים ולעגל את האצבעות כדי שלא יגעו במיתרים אחרים ויחסמו אותם, ככה יצא לך צליל יותר חלק.
1. יודעים אם שומעים את השיר, לא חושבת שיש דרך אחרת
2. קוראים לזה טאבים
3. לא הבנתי את השאלה
2. קוראים לזה טאבים
3. לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
תודה
תודה
באותו הנושא: