4 תשובות
כי זה הכי כואב ומרטיע שכל הבכורים ימותו
כי זה המכה הכי קשה ואחרונה שיכל לתת למיתרים שיבינו
אנונימית
כי זה המכה הכי כואבת ותשימי לב שבמכת בכורות ה' הכה את כל בכורי מצרים ופה לא רואים שה' מצווה את משה להכות את כל הבכורי מצרים ורק ה' בכבודו ובעצמו הכה את כל בכורי מצרים כדי שיהיה להם חרטה גדולה וכניעה והם פשוט ישחררו את עם ישראל ובעצם ה'בכל ה10 מכות האלה שכל פעם רואים שהלב של פרעה התקשה והוא לא שוחרר אותם ואז כל פעם הגיע אליו מכה יותר חמורה ויותר כואבת עד שבסוף הגיע המכה הכי חמורה שזה לאבד בן בכור.
שואל השאלה:
כן אבל למה דווקא ה הכה את המכה ולא משה או מישהו אחר?
אנונימית