תשובה אחת
לא, אם את רוצה להתעסק בצילום תקני מצלמה דיגיטלית, פילם זה בעיקר לקטע וליופי, זה כבר לא שימושי ואת לא תעשי עםזה כלום, בנוסף זה יעלה לך הרבה כל הזמן לקנות פילם
ממליץ לחפש מצלמות יד שנייה כי בדרך כלל ימכרו שם עם עדשות בייסיק, אין לך למה לכוון לרמה גבוהה כי את מתחילה, זה בעיקר כדי ללמוד תמצלמה, ללמוד את הצד הטכני, להתרגל לזה, ובין הדברים החשובים, לראות אם ישלך עין לזה
ממליץ לחפש מצלמות יד שנייה כי בדרך כלל ימכרו שם עם עדשות בייסיק, אין לך למה לכוון לרמה גבוהה כי את מתחילה, זה בעיקר כדי ללמוד תמצלמה, ללמוד את הצד הטכני, להתרגל לזה, ובין הדברים החשובים, לראות אם ישלך עין לזה
באותו הנושא: