3 תשובות
היי בטח, אני גם ממש אוהב צילום ויש לי מצלמה של ניקון 3400d , אחלה מצלמה למתחילים, ותקנה
עדשה של 18-55mm אם יש לך עוד שאלות מוזמן לכתוב לי בפרטי (:
עדשה של 18-55mm אם יש לך עוד שאלות מוזמן לכתוב לי בפרטי (:
ממליץ לך על קנון 800d ועדשה 18-135mm, זו מצלמה זולה יחסית, למתחילים כמובן.
אחרי תקופה שתלמד איך משתמשים במצלמה, צמצם, מהירות תריס וכו', תמכור אותה ביד שניה ותשקיע במצלמה טובה.
בהצלחה (:
אחרי תקופה שתלמד איך משתמשים במצלמה, צמצם, מהירות תריס וכו', תמכור אותה ביד שניה ותשקיע במצלמה טובה.
בהצלחה (:
האמת שההמלצה שלי היא שתלך על ניקון d90 או מסדרת הd7000 אפילו את הd610 בשביל עדשות זולות עם אופטיקה טובה אבל פוקוס איטי יחסית אתה יכול גם לקנות עדשות עם פוקוס מהיר אבל הן עולות יותר ולשדרג את העדשות יותר חשוב מאת המצלמה ברוב הפעמים אל תקנה יותר מעדשת קיט אחת 18-55 18-140 18-200 ועוד בגלל אופטיקה לא מעולה למחיר וצמצם נמוך את העדשת קיט הייתי קונה אחת תשיג לך כמה שיותר ריצ' 18-200 לדוגמא ועוד 50mm 1.8 בשביל צמצם גבוה ולהשיג כמה שיותר אור אבל השאלה שלי היא מה אתה רוצה לצלם?
באותו הנושא: