5 תשובות
לא יודע אבל תצאי משם, בתור גבר אומר לך שאם בת תמיד מתקרבת ומתחברת רק לגברים זה פיק מי וקרינג' רצח וממש מוריד (לא מוריד בתור חברות, מוריד בתור ידידות)
אנונימי
לא הבנתי אם את בת ואת מתחברת יותר לבנים למה שתהי לסבית?
לסבית זה בת ובת לא בת ובן
שואל השאלה:
כי כמן שהומו עם בנות
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא אוהבת איפור זה נשי מדי ואני מתלבשת תמיד גברי מאוד אני נראית חלק מהחברים שלי חחח
אנונימית
יאוו שאמרת בנות צאו זה עשה לי חשק להכנס אבל אני לא יענה חח