6 תשובות
שאל בני
שואל השאלה:
כתבתי בני 15/16
אנונימי
זה שאני גדול יותר עושה אותי קצת יותר מנוסה אתה לא חושב?
שואל השאלה:
אבל יהיה לי יותר נוח לדבר עם מישהו בגיל שלי
אנונימי
אני בן 16 כפרעע
מה שעושה לך טוב