6 תשובות
שאל בני
שואל השאלה:
כתבתי בני 15/16
כתבתי בני 15/16
אנונימי
זה שאני גדול יותר עושה אותי קצת יותר מנוסה אתה לא חושב?
שואל השאלה:
אבל יהיה לי יותר נוח לדבר עם מישהו בגיל שלי
אבל יהיה לי יותר נוח לדבר עם מישהו בגיל שלי
אנונימי
אני בן 16 כפרעע
מה שעושה לך טוב
באותו הנושא: