7 תשובות
לדעתי מוות
מאסר של כמה חודשים, ושייכנס לרשימה שחורה, שלא יוכל לאמץ/לקנות יותר בעלי חיים.
מאסר+עבודות שירות
איסור על רכישת/אימוץ חיית מחמד זה טוב
איסור על רכישת/אימוץ חיית מחמד זה טוב
מאסר לשנה ועבודות שירות, ואיסור על קניית בעל חיים חדש.
מוות
איסור על להתקרב לבעלי חיים, להפיץ את זה בכל מקום אפשרי ומאסר עולם. חיים של בן אדם וחיים של בעל חיים זה אותו דבר בלי שום קשר לגוף שלהם, חיים ונשמה זה חיים ונשמה
באותו הנושא: