2 תשובות
ואחד השיעורים שתלמדי הוא שמוטיבציה היא לא פתרון טוב. מוטיבציה באה והולכת. את צריכה לפתח *משמעת* לגבי ההליכה לחדר הכושר
תקשיבי לא הולכים לחד"כ 7 פעמים בשבוע. בתור התחלה תלכי 2-3 ומשם תעלי את זה *למקסימום* 5 אם את רוצה
באותו הנושא: