7 תשובות
היא זוועתית הלוואי שמישהו היה עושה את זה למ
כן
על גבול השטן
אנונימי
לא רעה אבל זה לא הוגן. היא הרגישה שזה לא עובד וחתכה את זה וזה בסדר גמור
אבאלה איזה מעליב
עדיף שמישהו שלא רוצה או מעריכה אותך לא תשאר איתך, אל תחזור אלייה רק בפען הבאה שהיא לא תמצא פרייאר חדש

אתה מתוק חבל שזה קרה לך פעמיים
שואל השאלה:
איך הבנת שזה קרה לי פעמיים
אנונימי