51 תשובות
היא רוצה אותךמנסה לגרום לך לקנא... ואם לא, או שהיא כועסת או שהיא לא ידעה מה להגיד ואמרה ביי מהמבוכה
היה לי די קשה לקרוא את כל הפסקה שכתבת בלי פסיק אחד, אבל אם הבנתי נכון אז כן, היא די עלובה.
לא כל כך הבנתי את הסיפור שכתבת
נראלי זה חברה שלה
ניסתה לגרום לך לקנא יצאה מפגרת
שואל השאלה:
מה פסיק מה אני בן 50 איזה אנשים הזויים יש פה
מה פסיק מה אני בן 50 איזה אנשים הזויים יש פה
אנונימי
וגם מה אתה אומר לה מה את רוצה מה אתה רציני
שואל השאלה:
אז מה להגיד לה
אז מה להגיד לה
אנונימי
ההזוי היחיד פה זה אתה שאתה כותב בצורה לא מובנת בעליל עם שפה של בן 4 ומצפה שמישהו יבין מה אתה רוצה
פשוט סימני שאלה או משהו כזה אבל לא לדבר בזילזול
שואל השאלה:
אני הזוי חח תראי תשם שלך איזה אנשים מוזרים יש פה מה הקשר בן 4 מי כותב עם פסיקים
אני הזוי חח תראי תשם שלך איזה אנשים מוזרים יש פה מה הקשר בן 4 מי כותב עם פסיקים
אנונימי
כתבת כמו ילד בן 5 תלמד להשתמש בפסיקים זה לא דבר רע מה הקשר בן 50 ..
אוי נו ממתי יש פה ערסים-,-
השם שלי מקסים, מאמינה שהכינוי שלך הוא בסגנון "חתיך אעש מגיל 6".
ואנשים כותבים עם פסיקים כדי שיהיה מובן ולא זורקים את כל המילים סתם, אם אתה חושב שלכתוב כמו מפגר יוצא אותך מגניב אז תהנה
השם שלי מקסים, מאמינה שהכינוי שלך הוא בסגנון "חתיך אעש מגיל 6".
ואנשים כותבים עם פסיקים כדי שיהיה מובן ולא זורקים את כל המילים סתם, אם אתה חושב שלכתוב כמו מפגר יוצא אותך מגניב אז תהנה
שואל השאלה:
כי מי כותב בפסיקים רק ילדים חנונים כאלה וזקנים
כי מי כותב בפסיקים רק ילדים חנונים כאלה וזקנים
אנונימי
מי כותב כמוך רק ילדים בני 4 וערסים חסרי מוח
קיצור לך לישון
קיצור לך לישון
שואל השאלה:
מה אני יגיד לך הכינוי שלך מקסים מאוד מי רושם מקסים די אני לא יכול עם הילדי כאפות האלה ודרך אגב אני פשוט כותב מהר ולא שם לא אז סתמי
מה אני יגיד לך הכינוי שלך מקסים מאוד מי רושם מקסים די אני לא יכול עם הילדי כאפות האלה ודרך אגב אני פשוט כותב מהר ולא שם לא אז סתמי
אנונימי
אחי תתחיל להיתרגע אתה לא מכבד בנות אני לא מכירה אותך גם לא רוצה להכיר ואני כבר רואה מי אתה איכס
אנונימית
המקסים היה בצחוק זה כל הרעיון יא ילד מסכן
נראה לי אתה והאקסית מתאימים, אותה רמת משכל
נראה לי אתה והאקסית מתאימים, אותה רמת משכל
עזוב אתה לא מבין עוד כולם מהחיים שך
אנונימית
חחח ^^
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק מת מצחוק פה אני מכבד בנות פשוט בנות הזויות ומוזרות שחושבות שהן משהו פחות
אני רק מת מצחוק פה אני מכבד בנות פשוט בנות הזויות ומוזרות שחושבות שהן משהו פחות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבין כלום? אני מת פה
אני לא מבין כלום? אני מת פה
אנונימי
האקסית שלך לא יצא דפוקה היא פשוט חסרת טקט.
שואל השאלה:
לא לא נראה לי שזה היה בצחוק סתם רשמת את זה כי יצאת מושפלת או איזה בדיחה הבאת יאו יאו
לא לא נראה לי שזה היה בצחוק סתם רשמת את זה כי יצאת מושפלת או איזה בדיחה הבאת יאו יאו
אנונימי
שואל השאלה:
השפלתי את כולם םה מספיק
השפלתי את כולם םה מספיק
אנונימי
למה שמת סימן שאלה? זה של זקנים
אתה לא מכבד תאקסית שלך אז אתה גם לא מכבד בנות
אנונימית
חח צןדקת^^
the mad cat
the mad cat
שואל השאלה:
אני אמרתי שסימן שאלה זה של זקנים? אני אמרתי שפסיקים זה לזקנים איך אני אוהב להשפיל ילדי כאפות
אני אמרתי שסימן שאלה זה של זקנים? אני אמרתי שפסיקים זה לזקנים איך אני אוהב להשפיל ילדי כאפות
אנונימי
חחח השפלת את כולם מתה
וואו ערסים זה כזה איידס מוחי שקשה לתאר
מדמיינת עכשיו את הילד הזה הולך לישון בחיוך ואומר לעצמו "יש ניצחתי אמרתי להם שהם זקנים וכולם הושפלו אני כזה גבר יש"
חח תעשה טובה אל תתרבה
וואו ערסים זה כזה איידס מוחי שקשה לתאר
מדמיינת עכשיו את הילד הזה הולך לישון בחיוך ואומר לעצמו "יש ניצחתי אמרתי להם שהם זקנים וכולם הושפלו אני כזה גבר יש"
חח תעשה טובה אל תתרבה
זו הייתה בדיחה לא הייתי כותבת את זה אם הייתי רצינית
שואל השאלה:
את אפילו לא יודעת מה היא עשתנ אז לפני שאת מדברת תשאלי אתם מורידים לי תאיקיו ילדים
את אפילו לא יודעת מה היא עשתנ אז לפני שאת מדברת תשאלי אתם מורידים לי תאיקיו ילדים
אנונימי
כואבת לי הבטן מלצחוק על הפיגור שלך אבל תמשיך להרגיש שהשפלת חח לפחות ככה תלך לישון בסיפוק שעשית משהו טוב היום
שואל השאלה:
אל תנסי לצאת חכמה מזה לא עובד לך אני באמת משפיל אותך ואין לך בתכלס מה להגיד
אל תנסי לצאת חכמה מזה לא עובד לך אני באמת משפיל אותך ואין לך בתכלס מה להגיד
אנונימי
אתה לא מכבד בנות נקודה.
וואו אם אלה ההשפלות שלך אז מצבך עצוב.. ממליצה לך קורס קטילות
מוח עזב/ה תקבוצה
שואל השאלה:
אל תנסי לצאת חכמה כח את מזה לא כאילו wtf מזה השם הגרינגי הזה יאו ילדין טיפשים כל כך מציקים כן זה ההשפלות מפגרות לילדים מפגרים
אל תנסי לצאת חכמה כח את מזה לא כאילו wtf מזה השם הגרינגי הזה יאו ילדין טיפשים כל כך מציקים כן זה ההשפלות מפגרות לילדים מפגרים
אנונימי
שואל השאלה:
תאמיני לי אני מאוד מכבד בנות נורמליות לא ההזויות פה ואפילו ידידות שלי אומרות שאני מכבד אז סתמו ת'פה שלכם לפני שאתם אומרים משהו
תאמיני לי אני מאוד מכבד בנות נורמליות לא ההזויות פה ואפילו ידידות שלי אומרות שאני מכבד אז סתמו ת'פה שלכם לפני שאתם אומרים משהו
אנונימי
אחי את האמת זה נשמע שהן צוחקות ואתה מתעצבן אתה יוצא די עלוב עדיף שתפסיק להגיב.
אנונימי
שואל השאלה:
אתם עושים לי מינוסים כי פשוט אין לכם מה להגיד או להשפיל אותי אני מת פה
אתם עושים לי מינוסים כי פשוט אין לכם מה להגיד או להשפיל אותי אני מת פה
אנונימי
שואל השאלה:
לא אחשלי אני צוחק פה תאמת אני לא יוצא עלוב פשוט אתם מוזרים ולא מבינים מזה חיים כל היום יושבים בבית
לא אחשלי אני צוחק פה תאמת אני לא יוצא עלוב פשוט אתם מוזרים ולא מבינים מזה חיים כל היום יושבים בבית
אנונימי
אמג ידידות שלך אומרות איזה אושר חח זה לא מעניין אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה לא היה מעניין אותך לא היית עונה...
אם זה לא היה מעניין אותך לא היית עונה...
אנונימי
קטילות של כיתה א
אנונימית
שואל השאלה:
חח אם זה קטילות של כיתה כיתה א ואין לכם איך להחזיר טקילה אתם במצב קשה...
חח אם זה קטילות של כיתה כיתה א ואין לכם איך להחזיר טקילה אתם במצב קשה...
אנונימי
קטילה* , הייתי מציאה שתלך לישון
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע שרושמים קטילה אני רשמתי מהר ולא שמתי לב בבקשה אל תהיי טיפשה
ואין לך אפילו לענות למה רשמתי את רק מנסה לרשום משהו
אני יודע שרושמים קטילה אני רשמתי מהר ולא שמתי לב בבקשה אל תהיי טיפשה
ואין לך אפילו לענות למה רשמתי את רק מנסה לרשום משהו
אנונימי
מה הקשר פסיק לבן 50?
אנונימי
שמע אתה אחד ההזויים.
נשבעת אני מרחמת על האקסית שלך רצח
איך היא יכלה להיות איתך ביכלל
עלהק מה פסיק מה אני בן 50 מה הקשר
בן אדם תחבר לך מטען למוח כי הוא לא מוטען
איך היא יכלה להיות איתך ביכלל
עלהק מה פסיק מה אני בן 50 מה הקשר
בן אדם תחבר לך מטען למוח כי הוא לא מוטען