5 תשובות
רוב השירים של בילי אייליש. הם ממש טובים
כלום לא עצוב חחח
maxwell's silver hammer של הביטלס
baby's in black של הביטלס
להיות עצוב יותר של יוני בלוך
זה שיר ככ טוב
hello aneixty - bowling for soup
אם לא הייתי יודע אנגלית בחיים לא הייתי מנחש שזה מדבר על anexity