7 תשובות
תשאלי אותו איך הוא ומה קורה ומה הוא עשה השבוע
נו אז איך היה בים בלעדיי? באסה שלא יכלתי לבוא רציתי שנפגש
ואפילו תציעי לו להפגש עוד הפעם כמובן הוא חברים שחו חברוצ שלך..
תשאלי כזה "איך היה בשיעור" תשתפי משהו שקרה לך, סיפור מצחיק, חוויה, משהו מהחיים שלך שאפשר לדבר, תשאלי שאלות שמסקרנות אותך ואל תרגישי לא בנוח!! רק ככה השיחה תזרום
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת שאני אנסה להזמין אותו להיפגש או לדבר איתו והוא ידחה אותי כי אמרתי שאני לא יכולה להיפגש כאילו אולי הוא נעלב או משהו כזה
אבל אני מפחדת שאני אנסה להזמין אותו להיפגש או לדבר איתו והוא ידחה אותי כי אמרתי שאני לא יכולה להיפגש כאילו אולי הוא נעלב או משהו כזה
אנונימית
אם הוא ידחה אותך אז מה יקרה? כלום ושום דבר.
אל תלחצי מזה ואני בטוחה שהוא גם ישמח להכיר אנשים חדשים. אולי הוא גם רוצה להכיר ולא יודע איך? תעשי את הצד הראשון, בהצלחהה
אל תלחצי מזה ואני בטוחה שהוא גם ישמח להכיר אנשים חדשים. אולי הוא גם רוצה להכיר ולא יודע איך? תעשי את הצד הראשון, בהצלחהה
גם אם הוא ידחה נו אז מה עדיף לנסות מאשר בכלל תכתבי-
באסה שלא נפגשנו בסוףף רציתי אבל לא יצא,מתאים לך משהו השבוע עם עוד כמה חברים?
באסה שלא נפגשנו בסוףף רציתי אבל לא יצא,מתאים לך משהו השבוע עם עוד כמה חברים?
באותו הנושא: