6 תשובות
"איך היה פסח?"
שואל השאלה:
כבר דיברנו על זה:(
אנונימית
וואו אז אין לי מושג
אולי הוא אמר לך בשיחה מקודם שהוא עושה משהו אז תגידי לו איך היה?
אם ישלו כינוי אז תכתבי עם כמה אותיות חוזרות בסוףף כמו שעכשיו עשיתי
ואז תכתבי מה קורה / מה איתך / מה עושה
אם את מכירה תהומור שלו אז שלחי לו סרטון מהטיקטוק כזה שאת יודעת שיצחיק
ומשם תתפתח שיחה
או היי
מה איתך
אנונימית
שואל השאלה:
אין לו טיקטוקק
ובסוף הוא שלח :))
תוגה לכולם!
אנונימית