8 תשובות
זה מדהים
לא זה מזעזע
שואל השאלה:
זה לא בגרות רק מבחן רגיל סוף מחצית א
זה לא בגרות רק מבחן רגיל סוף מחצית א
אנונימי
כן מושלם
נדיר נדיר
אמרו לי שכן, קיבלתי נקודה מעלייך באותו המצב-.
זה ממש אחלה
ואויי משולם
באותו הנושא: