7 תשובות
כן.
שואל השאלה:
וואי וכמה שאני מנסה אני לא מצליחה לשכוח ממנו והוא נראה כל-כך מאושר וזה כזה כואב לי
כן, גם אני אחות תני כיף
לא ממש, זה טבעי. זה יקרה בסופו של דבר.
לא רע זה טבעי אבל קחי את עצמך בידיים הוא המשיך הלאה תמשיכי גם את מגיע לך להיות במקום טוב
זה רע אבל טבעי
מזדהה איתך זה לא רע זאת בסך הכל תקופה שתעבור עם הזמן את תביאי אנשים חדשים ותתקדמי