9 תשובות
הכי נגיש
כי זה היחיד שנורמלי ?
כי אני לא מכירה פורום אחר,
ואין לי כוח לחפש פורום אחר.
ואין לי כוח לחפש פורום אחר.
קליל ונוח אבל יכול להיות יותר טוב.
בעבר גם הייתי בfxp
בעבר גם הייתי בfxp
איזה פורום אחר?
נוח ומוכר
כי ככה
זה ממשק די נוח
באותו הנושא: