19 תשובות
kike
פעם הגרמנים היו קוראים לנו יהודונים
זה היה קללה כזאת שהיו משתמשים בה נגדנו
זה היה קללה כזאת שהיו משתמשים בה נגדנו
^לא הם לא... אין מילה כזו בגרמנית
ג'וד - jude
^^^
יש לזה פירוש בגרמנית גאון.
יש לזה פירוש בגרמנית גאון.
אז מה הוא?
juden
יְהוּדוֹן, יְהוּדוֹנִי
שֵׁם עֶצֶם - זָכָר
כִּנּוּי זִלְזוּל לִיהוּדִי.
יְהוּדוֹן, יְהוּדוֹנִי
שֵׁם עֶצֶם - זָכָר
כִּנּוּי זִלְזוּל לִיהוּדִי.
זה אומר יהודי. לא יודע מי חירטט אותך אבל אם תכתבי juden בגוגל תגיעי לערך על יהודים בויקיפדיה הגרמנית.
kike
מתי אנשים ילמדו ש jude לא מבוטא כמו: "ג'וד"
jude זו מילה מהמילון הנאו נאצי
https://www.timesofisrael.com/anti-semitic-slur-carved-into-door-of-california-synagogue/
https://www.timesofisrael.com/anti-semitic-slur-carved-into-door-of-california-synagogue/
^^^^
תכתוב יהודונים בגוגל. תודה רבה
עשיתי על זה בגרות בהיסטוריה לא חושבת שחירטטו אותי
תכתוב יהודונים בגוגל. תודה רבה
עשיתי על זה בגרות בהיסטוריה לא חושבת שחירטטו אותי
jude זה ליטרלי יהודי בגרמנית, ככה זה היה גם לפני הנאצים, את לא שומעת את הדמיון?
jude(yude), יהודי(yehudi)
jude(yude), יהודי(yehudi)
ברור שאני שומעת את הדימיון זה כל העניין
התייחסתי למה שה-kpop fan כתבה
אהה אופסי :(
dumbkompf
אנוכי, בתור מישהו שיודע גרמנית (לא ברמה מדהימה, אבל מספיק בשביל לדעת את זה) את פשוט טועה. juden זה יהודים ברבים. jude זה יהודי ביחיד. אם תיכנסי לערך בויקיפדיה על יהודים, תעבירי לגרמנית (deutsch), זה יכתוב לך juden. יפה שלמדת משהו לבגרות,זה לא אומר שבאמת הבנת אותו. ליהודים היה מגן דוד שכתוב עליו jude/n או יהודי בשפה המקומית כדי שיזהו אותם כיהודים. לא בגלל שזה כינוי גנאי משפיל
jude זה יהודי זה לא מילת גנאי
לפי מה שהבנתי kike זה המקבילה הגרמנית ליהודון, וזה כן משמש כמילת גנאי
לפי מה שהבנתי kike זה המקבילה הגרמנית ליהודון, וזה כן משמש כמילת גנאי
באותו הנושא: